[Suportenricduran] Reunió d'avui, proposta ordre del dia

annapalauamoviments.net annapalauamoviments.net
Dil Maig 25 12:42:25 CEST 2009

Hola!

Faig una proposta d'ordre del dia per a la reunió d'avui (dilluns 25), a
les 19.30 a l'Infoespai:

1. Valoració del que hem fet fins ara

2. Continuïtat de les accions proposades (aquí intento fer un recull del
que hi ha, crec que hauríem de prioritzar què parlem i què no perquè hi ha
molta cosa):

- Boicot als bancs que es troben a la causa (valorar i potser redefinir)
- Interrupcions mítings (valorar i potser redefinir)
- Carta oberta als polítics (proposta enviada per l'Enric fa un parell de
dies, i copiada aquí sota)
- Autoinculpacions
- Testimoniatge que els diners han anat als moviments socials
- Judici popular a la banca

3. Repàs de tasque i comissions, i distribució de la feina

Fins aviat!

Anna