[Suportenricduran] ja sóc aquí :-))))

Enric Duran Giralt enricaenricduran.cat
Div Maig 22 12:55:00 CEST 2009

Hola a tothom!!!!

m'acabo d'enviar d'alta a la llista, entre d'altres coses que estic fent
per posar-me al dia

gràcies per tot el que heu fet per mi i per la "causa" i seguim!!!

Us envio la convocatoria de premsa que hem fet amb la laia i l'anna P.
per dilluns.
ja s'està enviant!!

abraçades fortes,
enric

RODA DE PREMSA AMB L'ENRIC DURAN

Convoquem a tots els mitjans a la roda de premsa que tindrà lloc el proper
dilluns 25 de maig a les 11:30 hores al local Infoespai (Plaça del Sol
19-20 baixos, Gràcia).
L'objectiu de la convocatòria és donar a conèixer les impressions,
opinions i plans de futur de l'Enric Duran després de la seva estada de
65 dies a presó,
i la nova situació legal en llibertat provisional en què es troba des de
dijous a la tarda.

A més de l' Enric Duran, hi intervindran un membre del seu equip legal i un
membre del grup de suport.

Fins aquesta data no es faran declaracions a premsa més enllà del que ja
s'ha comunicat, ja que les condicions d'incomunicació presidiàries fan que
l'Enric hagi decidit prendre's un període d'actualització informativa
abans de poder
parlar davant dels mitjans de comunicació

Us esperem el dilluns. Atentament,

Grup de suport a l'Enric Duran (605823343)