[Suportenricduran] Canvi de servidor per Crisi

raneta annaamoviments.net
Dme Maig 20 09:31:21 CEST 2009

Hola Emi,

jo et puc donar un cop de mà, acosumo a agafar les coses bastant
rapidet, però m'hauries de fer cinc cèntims.

Penso que aquestes o aquests que no en volen aprendre, han de comprendre
que ho han de fer. Ja que ni tu ni jo som els criats de ningú. Una de
les maneres, podria ser penjar un video on s'explica pas a pas, i quan
alguna persona et demana que li puguis tal o qual, li envies el video,
un howto en video.

Quan ens veiem, parlem

Annar

El dt 19 de 05 de 2009 a les 22:19 +0200, en/na emi va escriure: