[Suportenricduran] vàries coses importants

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Dil Maig 11 11:59:08 CEST 2009

Hola a totes,

Varies cosetes derivades de la conversa amb l'enric aquest cap de
setmana i de més coses que queden pendents:

- Pel que fa al festival d'aquest cap de setmana: passo un excel amb
els torns de la taula de l'Enric Duran, taula informativa. Falta gent,
us podeu apuntar??
http://www.enricduran.cat/forum/accions-de-suport-lenric/torns-la-taula-al-festival-siguem-el-canvi-que-volem. Podem tenir-hi el llibre (en el cas que l'editorial en tingui, ja insisteixo jo), els fulls de signatures, les samarretes, els podem i els crisi...ho preparem a l'infoespai el divendres si voleu, a la tarda? Samarretes: si en volem fer més i en volem vendre, l'Enric proposa un lema tipus: Llibertat Enric Duran, no silenciaran les nostres
idees!
s'haurien de fer aquesta setmana.

- Campanya eleccions europees ( pako i altra gent interessada): sobre
el tema d'interrompre mítings etc no en vam parlar gaire, però si que
ell va fer una proposta clara: si el recurs és negatiu, doncs fer una
carta oberta als militants de tots els partits, a les bases, que s'han
mullat més en el tema del decreixement o que poden ser més afins a
l'enric, instant-los a adreçar-se als "de dalt" del seu partit, en
especial als que sabem que es pronuncien sobre temes com la crisi
energètica en àmbits no oficials (i per tant, que coneixen aquests
temes) (en dani gómez em pasarà noms i cognoms de gent que diu i ha
dit coses, si se us acuden més, doncs genial, per adreçar-los les
cartes directament al seu nom) i preguntar-los perquè callen si tenen
tota aquesta informació, perquè no parlen de la detenció de l'Enric
Duran etc. Que els donin una mica la vara, vaja. Això es faria amb
candidats o partits d'aquí i també amb els candidats que es presenten
a les europees. Qui s'apunta a coordinar aquesta idea, apart de pako?
entreu al fòrum i feu-vos sentir:
http://www.enricduran.cat/forum/accions-de-suport-lenric/continuitat-assemblea-oberta-del-7-de-maig. També entreu per seguir en continuitat amb les propostes de l'assemblea del 7 de
maig.

- La gent que ja hagi anat a veure l'enric però hi vulgui anar una
altra vegada, ho ha de tornar a sol·licitar per tal que el puguem
donar d'alta, comunicacio at enricduran.cat.

- Ens hem de coordinar més amb els altres col·lectius, ja vam fer el
primer pas amb l'assemblea de l'altre dia, però no només es tracta que
ells es sumin a les nostres convocatòries, sino que estem en contacte,
que no ens solapem i inclus que fem coses junts. Per això, faig una
llista de col·lectius antirepressius amb els quals podem tenir
contacte i realitzar accions conjuntes, em falten contactes: estic
pensant en: els de les penes multa (pla caufec, david de vilafranca,
karim), Franki, Amadeu, Alfonso kubotan, Núria Pórtulas, detinguts
forat vergonya, estudiants encausats. M'agradaria tenir com a mínim un
contacte de cada col·lectiu d'aquests ( i si m'en deixo algun
dieu-m'ho siusplau), per tal de fer algo conjunt per exemple, pel dia
30 (ja en parlarem). Em falta el contacte d'en david de vilafranca, de
franki, d'alfonso, dels detinguts al forat i dels estudiants
encausats. Els altres més o menys els tinc controlats. Si algú té
algun contacte que m'el passi siusplau!la coordinació és fonamental.
Si algú em vol ajudar amb la tasca de coordinació que m'ho digui,
també. Coordinem-nos també a través del fòrum:
http://www.enricduran.cat/forum/accions-de-suport-lenric/continuitat-assemblea-oberta-del-7-de-maig.

Ànims

Laia

Més informació de la llista de correu Suportenricduran