[Suportenricduran] (sense assumpte)

akzelapunto-rojo.org akzelapunto-rojo.org
Div Maig 8 11:41:24 CEST 2009

Molt bon dia!
Es el primer e-mail que escric en aquesta llista i ho faig principalment
per mostrar el nostre suport a l'Enric, personalment i com a col-lectiu i
per oferir-vos un espai al nostre web per debatir aquest i tots els temes
que volgueu.
L'adreça es www.punto-rojo.org/foro/index.php i gairebé tothom escriu en
castellà perque tenim gent de tot arreu. Penso que es molt més pràctic,
còmode i ordenat parlar en un foro php i si us sembla bé jo mateix crearé
un sub-foro específic, encara que el nom no sé pas quin podría ser...
Podeu respondre'm per aquesta llista o al meu correu (akzelapunto-rojo.org).

Salut i força!!

- Administrador y miembro fundador de la Asociación Colectivo Punto Rojo -