[Suportenricduran] [Vagabancs-cat] Panorama cru

AYENLAFKENaterra.es AYENLAFKENaterra.es
Dij Maig 7 11:29:16 CEST 2009

comunicacio comunicacio i comunicacio

Bon dia companys,
la veritat es que m´esteu posant el cap com un llumí amb tanta llista
¿vegi que hi ha missatges que no m´arriben pero si les respostes? i
tantes palles mentals d´existència entre col·lectius, entre xarxes
etc...
crec que el debat s´ha de fer perque jo també hem vaig sorprendre
(sempre en el sentit positiu eh?) de la connexió CC i XPD però cap
problema, millor!!
Estic d´acord amb Lirca de treballar provocant sinergies amb altres
col·lectius i si es posible sense doblar les feines!
Per acabar jo no se en quina llista m´heu apuntat, però crec que el
tema de que això es pot veure això no, si es el lloc o no?
"Eps,
> efectivament aquest no és el lloc per comentar aquest tipus de
notícies.
> Hi ha moltes coses que totes podriem i hauriem de saber, però
aquesta
> llista és específica pel suport de l'Enric."
 ¿Que no som prou grandets per saber que volem llegir? i si aquest no
és el lloc? quin serà? Som un col·lectiu de ments obertes SI O NO!
Nosaltres SOM la vanguardia dels moviments de moviments, sabem el que
volem i PODEM i per això hem de compartir al màxim experiencies,
coneixements, valors, inquietuts, necessitats, informació. SI o no?!

PD. Algú sap qui és aquest el Ron Paul que hem surt fins a la sopa?

Salut, revolució y mucho ARTE por supuesto!