[Suportenricduran] [Vagabancs-cat] Vídeo-report de l'acció dia 30 de boicot a la Caixa per la llibertat d'Enric Duran!!

nurieta orriols ninuska13ahotmail.com
Dma Maig 5 18:57:52 CEST 2009

Ep!!

No sé si hi ha youtube de surport enric, crec que no!

S'hauria de penjar el link al facebook del grup de suport!!

Salut i Seguim!!

Núria

From: matiesahotmail.com
To: suportenricduranallistes.moviments.net; vagabancs-catallistes.moviments.net
Date: Tue, 5 May 2009 18:41:54 +0200
Subject: Re: [Vagabancs-cat] [Suportenricduran] Vídeo-report de l'acció dia 30 de boicot a la Caixa per la llibertat d'Enric Duran!!

Bones!!

Algú m'ha escrit dient que l'enllaç no anava bé... mmmm, és estrany, perquè, en teoria, està bé, i depenent de com li doni, va bé, i d'altres, no... Altra gent no ha tingut problema i el pot veure bé... No sé si és pel servidor, pel bip.tv o he fet alguna cosa malament... seguiré investigant... algú en té alguna pista???

De moment, si no podeu accedir a la primera, proveu-ho una segona! ;)

Estaria bé posar-lo a algun altre lloc... Núria, o algú altre... tenim compte a youtube de suport enric duran, no? em podeu passar el password???

Salut i Llibertat!

Maties.