[Suportenricduran] Vídeo-report de l'acció dia 30 de boicot a la Caixa per la llibertat d'Enric Duran!!

Maties Segura matiesahotmail.com
Dma Maig 5 18:41:54 CEST 2009

Bones!!

Algú m'ha escrit dient que l'enllaç no anava bé... mmmm, és estrany, perquè, en teoria, està bé, i depenent de com li doni, va bé, i d'altres, no... Altra gent no ha tingut problema i el pot veure bé... No sé si és pel servidor, pel bip.tv o he fet alguna cosa malament... seguiré investigant... algú en té alguna pista???

De moment, si no podeu accedir a la primera, proveu-ho una segona! ;)

Estaria bé posar-lo a algun altre lloc... Núria, o algú altre... tenim compte a youtube de suport enric duran, no? em podeu passar el password???

Salut i Llibertat!

Maties.

From: matiesahotmail.com
To: suportenricduranallistes.moviments.net; vagabancs-catallistes.moviments.net
Date: Tue, 5 May 2009 16:57:09 +0200
Subject: [Suportenricduran] Vídeo-report de l'acció dia 30 de boicot a la Caixa per la llibertat d'Enric Duran!!

Bones!

Us faig arribar un vídeo-report de l'acció que es va fer dijous de boicot a la Caixa per la llibertat de l'Enric Duran... Per descomptat, tothom pot fer el que vulgui amb ell i penjar-lo on vulgueu (estaria bé que estigués a podem.cat, enricduran.cat, no?? algú ho pot fer??)

N'hi ha pendents altres dos vídeos-repots:

- L'acció del dilluns passat a tres bancs... "Família desnonada okupa entitats bancàries"
- Lectura viva d' "Abolim la banca" del 23 d'abril....

I'm sorry... he tingut diverses històries i la vida em desborda un poquet... o la desbordo jo... vamos, que vaig fent i en breu els penjo ;)

L'enllaç a l'acció del dijous passat, 30 d'abril:

http://blip.tv/file/2074433/

Abraçades i ànims!

Maties.