[Suportenricduran] Colecta para sacar a Enric Duran de la carcel

raneta annaamoviments.net
Diu Maig 3 22:17:53 CEST 2009

Hola!

Ara per ara, l'Enric està en presó preventiva sense fiança, per tant no
sabem quans diners s'han de recol·lectar. En el cas que la resposta del
segon recurs fos posar-lo en presó amb X euros de fiança, podríem
xerrar-ho a les reunions

Fins aviat
Annar

El ds 02 de 05 de 2009 a les 23:25 +0200, en/na SOLEDAD CAMACHO va
escriure: