[Suportenricduran] Comunicat roda de premsa Enric

Nuria Albet nuria.albetagmail.com
Dil Mar 30 15:07:20 CEST 2009

Hola Marta i Anaïs!
he escoltat l'entrevista a Ràdio 4. Ho vau fer genial! :)
Només comentar una cosa sobre JAK. La web www.jakitalia.it és d'una
organització que està comenc,ant ara intentant fer el mateix que el JAK
Suècia (encara no dóna crèdits). Ideològicament estan connectats però no ni
monetàriament ni estructuralment... JAK Suècia s'ha ofert a tothom que
vulgui que vingui a Suècia i aprengui sobre com funciona tot, però no es vol
obrir econòmicament ja que és molta més feina de la que pot assumir (ja que
no és una companyia buscant benefici sinó una cooperativa buscant el millor
pels seus socis). La web de JAK Suècia és www.jak.se/int i cada vegada hi ha
més material en altres llengües que no siguin suec.
Per cert, si mai teniu preguntes, jo en sóc membre i informadora (una
qualificació que se'ls dona als membres actius que han fet cursos per
entendre com va el sistema). O sigui que pregunteu tant com vulgueu! :)
un petó i felicitats per l'entrevista!

Núria