[Suportenricduran] Fwd: Entrevista

Nuria Albet nuria.albetagmail.com
Dme Mar 25 14:18:16 CET 2009

El grup de comunicació ja va decidir qui enviar a la ràdio Onda Rambla? Si
no ho heu fet, s'ha de respondre a la locutora del programa!

Salut!

---------- Missatge reenviat ----------
De: Criteri Jove Onda Rambla <criterijoveaondarambla.com>
Data: 23 / març / 2009 10:20
Assumpte: Re: Entrevista
Per a: nuria.albetagmail.com

Bon dia Núria,

Gràcies per acceptar la proposta. No obstant, la data que us vaig
proposar no podrà ser ja que, en no obtenir resposta per part vostre la
setmana passada, entendràs que vaig haver de tancar l'entrevista.

La data que us puc proposar és el DIMECRES 15 D'ABRIL A LES 16H.

Espero la teva resposta i em poso a preparar-ho.

Moltes gràcies,

MARTA VIRGILI

Hola Marta,
t'escric des del col.lectiu Crisi. Estem molt interessats en assistir a
l'entrevista que ens proposes. Demà tindrem una reunió i decidirem qui
vindrà. Un cop decidit ens tornarem a posar en contacte per confirmar
l'entrevista.
Molt agraits pel teu interès.
Salutacions

--