[Suportenricduran] Suport desde facebook..

anaïs franquesa anaisfranquesa83ahotmail.com
Dis Mar 28 00:41:16 CET 2009

L'Enric ja té una cançó pròpia!!!
Seguiu aquest enllaç: http://www.youtube.com/watch?v=sDriFb96Phg
I la veritat és que sí que és una mica lio això de tants grups, ara aquest ja en té 7.340 membres i després hi ha l'altre que en té unes 3000, segurament coincideixen persones, però estaria que si no es poden unificar, com a mínim no se'n creïn més, que sinó anirem creant grups fins l'infinit...

Bona nit!