[Suportenricduran] Suport desde facebook..

Xavier Borras Calvo xavierborrasamac.com
Dij Mar 26 09:51:03 CET 2009

Crec que no és gaire eficient de començar a fer grups a facebook quan
ja n'existeix un des de l'endemà que se'l va detenir i que amb tants
pocs dies ha aconseguit aplegar 7.083 persones. És molt actiu, està
al cas de tot i està en contacte (si més no jo els el vaig passar)
amb la gent nostra.

El grup "Llibertat Enric Duran. Podem!":

http://www.facebook.com/group.php?gid=57694569911

Salut,

Xavier