[Suportenricduran] Embolica que fa fort?

JoanM joanmaxsf-coop.net
Div Mar 27 20:53:36 CET 2009

Ei, Sara.

D'acord amb el que comentes, de tota manera jo he pogut parlar amb ell
UN moment, cap a quarts de cinc i, realment, encara espero la seva
resposta (en aquell moment no em podia atendre). Ara esta offline.
Crec que hem de fer per reforçar aquest canal de comunicació; si hem de
tenir respostes coherents ha de ser amb informació vàlida, no basada en
conjectures ni suposicions. Si el nostre (i sobre tot vostre) esforç ha
de resultar útil, es coordinant la informació a aquest nivell, i la meva
impressió es que la persona en qüestió no ha interioritzat encara
aquesta realitat. Crec que, bonament, cal fer-li entendre que hi ha un
recurs -l'entorn- que el que no es pot permetre es anar a cegues o a la
contra. Amb paciència i sense atabalar, per descomptat, però es prou
important lligar bé això, al meu entendre.

En qualsevol cas, salut i Hppy Wkn'd

JoanM