[Suportenricduran] Embolica que fa fort?

sararibesamoviments.net sararibesamoviments.net
Div Mar 27 19:24:20 CET 2009

a veure,

l'advocat no contesta tan fàcilment les trucades. Ho entenc, perquè
l'estan trucant els mitjans de comunicacio a part de nosaltres (grup
de suport) i d'altres.

Ara mateix l'he trucat i té el mòbil tancat.

Justament la reunio del dll. a 2/4 de 7 h. a infoespai és per millorar
la coordinació, el funcionament de la llista, etc.

salut
sara