[Suportenricduran] (sense assumpte)

sararibesamoviments.net sararibesamoviments.net
Dij Mar 26 16:48:43 CET 2009

hola isa,

com que aquest vespre en veiem ho podrem xerrar directament, pero no
em vull estar de dir-te q la reunio de dema a les 13h. és a
l'infoespai (plaça del sol, gràcia).

i el tema que coincideixi la concentracio a la BORSA amb la mani
d'estudiants no té més secret q la concentracio esta convocada des del
dv. de la setmana passada i la mani des de dimarts. Jo mateixa vaig
fer d'interlocutora entre ambdues convocatories per buscar
combinacions pq no es solapessin (la mani podria començar a les 20:30
h, la concentració podria canviar-se de dia amb tota la confussio q
això implica, etc.) i no ha servit de res!! ssnifff

salut i m'alegra que mostris la teva indignació en grup!!

muaa
sara (ens veiem a la Borsa , a fora eh!)

S'està citant isabel at chiringuito.biz: