[Suportenricduran] (sense assumpte)

isabelachiringuito.biz isabelachiringuito.biz
Dij Mar 26 16:12:40 CET 2009

Hola a totes!
Em presento.Sóc la isa (encara no m'he fet usuària de la web). Tot i que
formo part "del grup dels indignats", que dic jo, dels que som conscients
de com funciona tot; mai he participat de cap grup o moviment social. Fins
ara havia cregut més en la lluita individual: aplicar els meus valors a la
meva vida i a les meves relacions...encomanant-los "sense voler" als del
voltant. Més que res per la impotència que suposa cridar a les parets.
Ara,però,la situació a canviat. És ara que tots els esforços poden arribar
a algún lloc. Per això em sumo al moviment.
Estic intentant trobar-vos per poder parlar en persona...pero no m'entero.
No sé on feu les reunions, on us trobeu. Demà divendres hi ha una i no sé
on anar.

Un altre tema que NO ENTENC: com és que feu coincidir la concentració
d'avui davant la borsa amb les manis contra el plà Bolonia??? No entenc
res de res...

Bueno gent, ens veiem a la tarda.

Més informació de la llista de correu Suportenricduran