[Suportenricduran] FW:

robert india pallaresa2003agmail.com
Dme Mar 25 14:26:02 CET 2009

Hola Blanca,

En quan al fax ara mateix no se quin és el numero a enviar-ho, però segur
que al web el trobaràs.

Respecte a si enviar-lo amb nom i cognoms, o anònim, tu mateixa a triar.
Aquest debat ha sorgit pel comentari de que el jutge pugués sentir-se
coaccionat i ens imputés per enviar-los, però han sorgit varies opinions
dient que aquesta possibilitat és remota.

Respecte a lo ultim que dius, a mi em sembla perfecte, com suposo a tothom !

Anims !

rt