[Suportenricduran] FW:

Blanca Gutiérrez Valdivia malinche_moxtahotmail.com
Dme Mar 25 14:09:56 CET 2009

hola sóc la blanca, sóc de madrid però estic vivinr a Barcelona.
Allí estava  en el centre social la casika, però en barcelona encara la meva participació política ès minsa.
Estic intentant mantenir al corrent del tema als meus contactes de madrid per a veure si es pot fer un grup de suport des de alli, o almenys mantenir a la gent al corrent. He passat la carta que cal enviar al jutjat però tinc un parell de dubtes:
-cal enviar-ho per fax? quin és el nombre?
-finalment cal posar nom i cognoms? A mi em sembla que quan s'ha fet això per a altres coses (per exemple quan la vaga de fam de Amadeu Casellas) si que es van posar tots les dades
Per altra banda, vaig a manar la octavilla que s'ha fet per a repartir el dijous, perquè la imprimeixin i es distribueixi per allí. Us sembla bé?.
una abraçada
blanca

Charlas más divertidas con el nuevo Windows Live Messenger
Nuevo Windows Live, un mundo lleno de posibilidades. Descúbrelo.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/default.aspx