[Suportenricduran] PRESENTACIÓ DEL BLOC "ABRACEM LA MODEL!"

ishtaramoviments.net ishtaramoviments.net
Dma Mar 24 12:06:07 CET 2009

Hola a totes,

He clicat el link al blog que presentes, Miquel, amb la intenció de
llegir un text que m'han dit que està genial per lo de l'Enric, i diu
que els autors l'han esborrat i el contingut no està disponible.

Si n'ets tu l'autor o una d'elles, pots confirmar aquest fet? L'han censurat?

Podries, igualment, enviar (si vols només al meu mail) el text aquest
per a fer-ne difusió?

Gràcies,

ester.