[Suportenricduran] PRESENTACIÓ DEL BLOC "ABRACEM LA MODEL!"

al alablogmail.cc
Dil Mar 23 15:15:26 CET 2009

A menys que l'hagin tornat a moure, l'Enric no és a la Model, és a Can
Brians, lluny. Estic d'acord que "El debat de violència/noviolència pot
encallar molt el procediment", per això crec millor no obrir-ho.

Abraçades als companys i companyes.