[Suportenricduran] solapament vaga general estudiantil i suport a l'enric

sararibesamoviments.net sararibesamoviments.net
Dil Mar 23 13:23:41 CET 2009

això és urgent (com tot aquests dies, oi? aprofito per ANIMAR a tothom
qui ho necessiti:  ÀNIMS!!! PODEM!),

el dj. 26  hi ha vaga general contra Bolonya i l'actuacio policial i
està convocada una mani a les 20h. que preten aglutinar molts sectors
socials (per aixo noe s fa a les 12h. migdia com es fa normalment).

quan el Grup de Suport a l'enric vam convocar la "concentracio" a la
BORSA de bcn el dj. a les 20h. i accions descentralitzades no sé
sabiem que hi havia vaga general o no, és igual !  el fet és q es
solapen les dues convocatòries !!!

una companya de la SEPC ha volgut parlar-ho directament i ens em
trobat. Demanen a veure si la concentracio davant la Borsa es pot
passar a divendres.

Jo crec q SI es pot canviar de dia, tot i q s'ha difòs pel dj. ÉS més,
es podria fer l'accio a la Borsa el dss. durant la mani contra el
G-20? s'hauria de "proposar/comunicar" a la Plataforma que la crisi la
paguin els rics (hi ha assemblea aquest dj?). Fer-ho el dss. tambe
facilitaria la proliferacio d' accions descentralitzades (pel dj. no
hi ha temps i la gent de "poble" acostumem a fer accions/activitats
els caps de 7mana ).

ës urgent decidir-ho pq demà hi ha la roda d premsa

salut
sareta

Més informació de la llista de correu Suportenricduran