[Suportenricduran] carta definitva al jutge

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Dil Mar 23 13:18:07 CET 2009

Hola gent,

agafant de referència l'últim text acordat, el corregit sense faltes,
i afegint als casos escandalosos també el que diu l'al de l'empresari
de cienpozuelos, crec que la carta es pot donar per bona. Joan miquel,
he tret això de l'ens despòticament il·lustrat i lo dels uniformats i
tal, em sembla que no cal donar-li tant èmfasi.

Estic esperant si rebem la part legal de l'advocat, però si no ho
rebem, proposo que en termini fins les 14, puguem ja difondre aquesta
carta amb l'adreça i també l'adreça de l'enric, per començar aquesta
acció tant necessària.

abraçades

Laia