[Suportenricduran] Vídeo i comunicat acció d'avui

lircaamoviments.net lircaamoviments.net
Dma Abr 28 09:35:25 CEST 2009

Hola croca,

Suposo que seria millor que llencessis aquesta pregunta a la llista de
la vaga de bancs [vagabancs-catallistes.moviments.net] perquè és on hi
ha més gent interessada concretament per aquest tema, i que participa
o coordina opcions i entitats de banca ètica.

Han passat aquest missatge per la llista [vagabancs-cat], que ptser
t'interessa: "dimarts (avui) a les 20:00 hi ha una conferència sobre
banca ètica organitzada per Alqvimia de mà de Triodos Bank a l'Hotel
Onix (!) a la Rambla de Catalunya."  Si pots anar-hi i t'interessa, i
hi acabes anant, ens podràs transmetre aquella informació que
consideris que pot ser interessant? (per exemple, quina és la seva
resposta a aquesta pregunta que llençaves)

Moltes gràcies!

Salut!
Lirca

carles roca <crocaaelectra.cat> ha escrito: