[Suportenricduran] Vídeo i comunicat acció d'avui

carles roca crocaaelectra.cat
Dma Abr 28 08:20:50 CEST 2009

Salut, soc en croca de Cardedeu, malgrat que no em puc dedicar massa temps a
aquesta llista, gairebé llegeixo tots els correus, voldria llençar una
pregunta al vent, per si algú en sap alguna cosa.

	L'autoprocamada banca ètica, segueix el mandat del capitalisme a la
hora d'inventar-se els diners?

Suposo que si, malgrat que la utilització dels mateixos sigui en distintes
empreses per invertir, i altres maneres per accedir a préstecs.

Em preocupa per que en l'ajuntament s'ha presentat una moció al respecte, i
necessito algú d'informació, si algú en disposa.

Salut i força

croca