[Suportenricduran] esmena a "Ús d'aquesta llista", peticions premsa

annapalauamoviments.net annapalauamoviments.net
Div Abr 10 20:40:53 CEST 2009

Ei!

Perfecte el que diu la Marta, però hi ha una cosa equivocada

Peticions de premsa: enviar-les a premsa at 17-s.info, no a
annapalau at moviments.net!

Només això!

Anna