[Suportenricduran] Ús d'aquesta llista

martavilaroamoviments.net martavilaroamoviments.net
Dil Abr 6 16:18:34 CEST 2009

Companys i companyes,
aquesta llista de correu ha de tenir unes funcions ben concretes per
tal de no col.lapsar-la (en cas que no es segueixin les recomenacions
següents s'haurà de moderar més):

USOS:

- SÍ: Convocatòries confirmades d'accions, assemblees, xerrades,
activitats, etc. que facin referència a l'Enric i a la seva acció. NO
debatre propostes (Exemple: aquest dia, sí, aquest no, perquè jo crec
que...).

- SÍ: Actes de les assemblees del grup de suport.

- SÍ: Informació d'interès pel grup de suport de l'Enric que volguem
compartir amb els altres membres (articles de premsa, videos, llibres,
etc.)

- NO: peticions de premsa (enviar a annapalau at moviments.net) o
voluntaris, etc. (també quedarà recollit a les assemblees o al fòrum
de podem.cat)

- NO: opinions, comentaris i respostes individuals a missatges
anteriors (Exemple: això em sembla bé /  això no... / jo penso que /
etc, etc, etc) per això existeix el fòrum o el xat a la pàgina web:
www.podem.cat; i també les assemblees.

- NO: propostes d'accions, xerrades, actv. : per això hi ha la web
(podem.cat) i les assemlees (en tot cas les propostes ja quedaran
recollides a les actes que es van enviant)

Esperem que tothom estigui d'acord amb aquests punts, en cas contràri
ho podem debatre a la propera assemblea (aquesta tarda) o via pàgina
web.

Salut, enric lliure i judici popular als bancs!

----- Terminar mensaje reenviado -----