[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] dos apunts, per anar pensant

gemma.tarafaaodg.cat gemma.tarafaaodg.cat
Dij Set 18 15:53:37 CEST 2008

Hola a tothom...:)

Ahir vaig parlar amb el Nacho, el noi que farà el tríptic i el cartell per
a la Setmana del Deute.

Ell necessitarà 2 dies per tenir-ho llest!!!.

Tal i com vam quedar a la reunió li vaig dir que el dilluns al vespre li
farem arribar a través de l'Emili el programa definitiu (feina de la
comissió de continguts que a està en marxa) i el text que volem posar al
tríptic (feia de la comissió de difusió que també està en marxa).

Pel que respecte al banner també ho farem amb ell.

Així doncs aquest tema ja està encarrilat.

Això és tot de moment...

Un petonas, Gemma:)