[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] dos apunts, per anar pensant

Elena Romagosa elenaromagosaagmail.com
Dij Set 18 10:45:59 CEST 2008

gent!!!!!
quin ritme que va agafant això!!!! perfecte! meravellòs!!!
només dues coses que no van sortir a la reunió:

- crec que seria bo que cada taula tinguès un MODERADOR/A igual que l'any
passat, oi?
- seria bo de cara a difusió fer un banner per penjar a les webs.....no sé
si se li pot demanar al Nacho o algú que llegeixi aqt mail
s'ofereix.......hi anem pensant ok?

petonts endeutats............

El 17 / setembre / 2008 16:16, Rica Garcia <ricaadescweb.org> ha escrit:

> HOla a tothom, tot seguit l'acta de ahir 16 setembre 2008- Setmana deute
>
> **Assistents*: ho sento però no tinc tots els noms aixi doncs,  passo
> directa al acta .
>

> *PRÒXIMA REUNIÓ: DEMÀ DIMARTS 23 DE SETEMBRE A LES 19:30H AL SCI*
>
> *1) Setmana del Deute*:
>

> - *PROGRAMA *:
>
> *Taula 1.Deute Il·legítim-expoli RRNN-Àfrica . Es decideix el esquema
> seguent: *
> - Deute histórica - ilegítima (15´) - ponente ODG
> - Video documental ODG (15´)
> - El paper de l´Estat espanyol (20´) : ponente ODG
> [...]

Elena Romagosa