[Quideuaquitarragona] Reunió?

Sònia Sas Cubells sossas3ayahoo.es
Dij Nov 27 17:49:40 CET 2008

Ep Amadeo,
Al final jo vaig sortir del curs mitja hora més tard de lo normal perquè estavem acabant un projecte , vaig trucar a la Rebeca per avisar però crec q estava en una altra reunió i no vaig poder parlar amb ella... No et podia avisar pq no tinc el teu fixe gravat al meu mòbil i suposo q tampoc eres a casa... Vaig arribar a la Plaça del Fòrum a les 19:35 més o menys i em va passar com a tu, vaig entrar a Crechas i l'altre garito i res.... Tampoc sé quin és el teu portal i pis, hagués pogut passar per casa teva i parlar-ne...
Ja ho veus, ... em sap greu !!!

Mira, a mi també em sembla bé quedar abans de Nadal...
Qdm dimecres q ve u què????
Que podeu dir algo la resta????

Salut,
Sònia

________________________________
De: amadeu lopez milian <amalmatinet.org>
Para: Campanya per a l'abolició del deute extern <quideuaquitarragonaallistes.moviments.net>
Enviado: miércoles, 26 de noviembre, 2008 21:01:06
Asunto: Re: [Quideuaquitarragona] Reunió?

Hola,
Sonia he rebut el teu correu ¿? aquesta tarda, desprès d’anar a la Pl. del Forum a les 19h i passejar-me per allí ½ hora, no veure a ningú i tornar-me’n cap a casa.
Així es que ni he anat a la xerrada de les extractores ni hem fet reunió.
Com que som 4 comptats, quan quedem per reunir-nos, si algú no pot anar que ho faci saber, us sembla bé?
Jo crec que valdria la pena veure’ns en algun moment, si es possible abans del Nadal.

Amadeo