[Quideuaquitarragona] Reunió?

amadeu lopez milian amalmatinet.org
Dme Nov 26 21:01:06 CET 2008

->
Hola,
Sonia he rebut el teu correu ¿? aquesta tarda, desprès
d&rsquo;anar a la Pl. del Forum a les 19h i passejar-me per allí ½ hora, no veure a ningú i tornar-me&rsquo;n cap a
casa.
Així es que ni he anat a la xerrada de les extractores ni hem fet
reunió.
Com que som 4 comptats, quan quedem per reunir-nos, si algú no pot
anar que ho faci saber, us sembla bé?
Jo crec que valdria la pena veure&rsquo;ns en algun moment, si es possible
abans del Nadal.

Amadeo

> Bones!
> Fem reu demà a les 19:00? Jo seré per Tarragona, o si gui que em va be quedar...
> La factura de la xerrada del mes de maig a Valls ja està entregada,  es veu que trigarem uns 2 mesos en cobrar... En parlem
demà si ens veiem...
> També havia pensat en actualitzar una mica el bloc que tenim una mica aparcat. Algú de nosaltres
sap la contrasenya? Si no, l'haurem de demanar al
> Quim, crec que va ser ell qui el va engegar, no?
>
> Au, salut i fins
demà!!