[Quideuaquitarragona] Resumen de Qui-deu-a-qui, Vol 34, Envío 4

Dis Gen 5 12:00:12 CET 2008

   1. Re: Seminari EDUCACIÓ i DEUTE al FSCAT (Iolanda Fresnillo)
   2. Re: La vostra campanya/organització consta com a impagada al
      Fòrum Social Català (Griselda)
   3. Re: La vostra campanya/organització consta com a impagada al
      Fòrum Social Català (Asociaci¢n Entrepueblos)