[Quideuaquitarragona] Reunió marxa pel decreixement. DIMARTS 8 GENER 19'30 Sageta de Foc

macuerdodetiamoviments.net macuerdodetiamoviments.net
Div Gen 4 15:21:59 CET 2008

Hola molt bones,
  als que ja sabeu de que vaig a parlar i als que us ho trobeu per
primera vegada. Per
aquests darrers m'extendré un pelet més.

Aquest any una desena de persones donaran voltes i re-voltes a caball
de les seves
bicicletes per l'accidentada (i matxacada) geografia catalana (sense
fer gaire cas de les
fronteres ). La idea es anar fent paradetes pels pobles i ciutats de cada
comarca on hi hagi col·lectius que es mouen socialment i que ens
vulguin acollir i
escoltar. El que venim a dir es que qui es cregui que el creixement
econòmic ( i tota la
mà de ciment i asfalt i el gasto de combustible que ve al darrera) pot
continuar
indefinidament, ja li va arribant l'hora de que torni als seus cabals
i als que fa temps
que això no ens ho creiem ja ens va arribant l'hora de fer baixar
l'alternativa de la
pancarta i fer-li un lloc al nostre dia a dia. Arriben temps de
re-voltes, l'hora de
posar en marxa el decreixement.

Teniu mes informació motivadora al adjunt que hi posa Temps de Re-voltes.
Al que hi posa Text d'activitats es descriuen concretament les
activitats proposades per
la marxa.
L'adjunt on hi posa enquestes, com el seu nom indica són unes
enquestes per a tenir una
idea dels hàbits de consum de tots els participants en la marxa de
cara a el.laborar un primer dimensionament d'una economia a la mida
dels i les
decreixentistes. Qui vulgui col·laborar les podrà respondre rebent una
trucada de telèfon.
A l'adjunt on hi posa Manifest hi teniu el manifest per a addherir-vos
a la marxa.

En fi, de tot això i més en podem parlar si teniu ganes de donar la
benvinguda a la re-volta ciclista que passaria per Tarragona el dijous
21 i divendres 22 de març. Tot el que demanem és una sala gran on
fer-hi les xerrades i tallers i una mica d'hospitalitat (sobretot lloc
on dormir) i a banda d'això el que es pugui i es vulgui fer per a
denunciar les
agressions que pateix el v(n)ostre territori.

Bé dit això només comentar que em dic Gessamí, visc a Reus, i
m'encarrego de coordinar el
pas de la marxa per la part del sud.

En un principi m'aniria bé venir a TARRAGONA el DIMARTS 8 de
GENER i proposo que ens trobem al Casal Sageta de Foc a les 19'30h.
Proposo aquest ordre de la reunió:

- Informació sobre perquè apareix aquesta marxa ara mateix? (pregunteu
el que volgeu aclarir)
- Activitats plantejades i activitats que ens podeu plantejar ( què
voldreu/podreu fer amb nosaltres quan no estem xerrant, fent tallers,
pedalant o dormint?, és a dir bàsicament el divendres 22 al matí?)
- Solucions logístiques (organitzar espais per xerrades, menjars,
llocs on dormir, difusió i mitjans de comunicació locals)
-Algun punt més que se us ocurreixi

Vaig enviar un missatge fa una setmana i avui me n'he adonat de que no
ha arribat. Ho sento per les presses provocades per fallos telemàtics.
Si hi hagués algún inconvenient estem en contacte a través del mail o
si voleu 639006631 (el meu telèfon).

Salut i força al pedal!

Gessamí

Un adjunt de no-text ha estat eliminat...
Nom: Temps de Re-voltes.pdf
Tipus: application/pdf
volum: 89156 bytes
Desc: no disponible