[Quideuaquitarragona] de la laura: xerrades deute extern a la gent projecte de beques univesitaries per nicaragua

laura aguadé lopez lauraaguadeahotmail.com
Dme Feb 27 19:15:37 CET 2008

Hola de nou!!

Us escric per comentar-vos que vaig estar parlant amb l'Amadeu de fer una xerrada per la gent del projecte de beques univesitàries (a Nicaragua). Seria pels padrins i padrines que viuen a tarragona i Reus i que donen suport a aquest projecte. Amb l'Amadeo també deiem de fer aquesta xerrada juntament amb el col.legi d'educadors socials i el col.lectiu enxarxa, ja que totes tres entitats estem ubicades a l'hotel d'entitats i la xerrada la podriem fer allà.

si us sembla bé més endavant us concreto dates, potser pel maig val??

Em sap greu que aquest any no vinc a les reunions però entre sopars solidaris, coordinadores ong... i ara la festa comerç just, estic ja bastant a tope, i necessito temps personal (sino se'm queixen!), a veure si el curs que vé m'hi puc dedicar una mica més, de totes maneres em va genial anar rebent els missatge. Ah! amadeo m'encantaria acompanyar-te a barcelona però no em va massa bé!!

JA EM DIREU "QUELCOM" DE LA XERRADA.

També a vilabella (lu meu poble) es podria fer!!

Laura