[Quideuaquitarragona] Bcna

Sònia Sas Cubells sossas3ayahoo.es
Div Feb 22 13:17:07 CET 2008

Buenas!!!
A mi sí que m'agradaria acompanyar-t'hi.... Potser primer els ho hauríem de preguntar a elles quant els va bé que hi anem. Jo podria per exemple un dimecres o dijous a la tarda, potser no la setmana que ve sinó l'altra???
Us he de passar les fotos de la xerrada a Alcover, però ara sóc a l'insti i no les tinc...
Podríem quedar dimarts per parlar del que volem parlar a BCN, de la xerrada a Alcover , i de lo que pugui sortir???
Au, salut i bon cap de setmana a tots!!

la sas

----- Mensaje original ----
De: amadeu lopez milian <amalmatinet.org>
Para: Qui deu a Qui Tarragona <quideuaquitarragonaamoviments.net>
Enviado: viernes, 22 de febrero, 2008 12:37:34
Asunto: [Quideuaquitarragona] Bcna

Hola,
estava pensant en la possibilitat d'anar una tarda a Bcna i parlar a la Iolanda de com va la campanya, remirar material i demanar mes llibres.
(caldria concretar data i hora amb ella / elles)

Algu estaria interessat en acompanyar-me ?
Cal que algun dia ens veiem ?

Bon cap de setmana

Amadeo

-----Sigue archivo adjunto en el mensaje-----