[Quideuaquitarragona] DE LA LAURA (SETEM): US PASSO DATA PER A FER UNA XERRADA SOBRE LA CAMPANYA QUI DEU A QUI!

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dil Abr 28 09:11:08 CEST 2008

Jo no estic segura de poder-hi ser, per tant no em
comprtometo a fer cap part de la xerrada tampoc.

ens veiem!

--- laura aguadé lopez <lauraaguadeahotmail.com>
escribió:

> [...]
> Sònia
> --- El jue, 10/4/08, Rebeca Tomás <retosmayahoo.com>
> escribió:
> De: Rebeca Tomás <retosmayahoo.com>Asunto: Re:
> [Quideuaquitarragona] XERRADA SOBRE DEUTE EXTERN: de
> la Laura setem: Es pot cancelar la reuinó d'avui
> dimecres?Para: "Campanya per a l'abolició del deute
> extern"
> <quideuaquitarragonaallistes.moviments.net>Fecha:
> jueves, 10 abril, 2008 8:50Jo casi segur que hi
> seré. Em va bé per les dues
> xerrades.
>
> --- laura aguadé lopez <lauraaguadeahotmail.com>

.moviments.net/cgi-bin/mailman/listinfo/quideuaquitarragona