[Quideuaquitarragona] DE LA LAURA (SETEM): US PASSO DATA PER A FER UNA XERRADA SOBRE LA CAMPANYA QUI DEU A QUI!

laura aguadé lopez lauraaguadeahotmail.com
Dis Abr 26 15:09:31 CEST 2008

Hola!!

US ESCRIC PER A QUE US RESERVEU LA DATA DEL DIA 30 DE MAIG (ÉS DIVENDRES) PER A QUE POGUEU FER UNA XERRADA-COL.LOQUI SOBRE EL DEUTE EXTERN PER A LA GENT (PADRINS I PADRINES) QUE FORMEN o que han format PART DEL PROJECTE DE BEQUES UNIVERSITÀRIES PER NICARAGUA de setem tarragona. La xerrada també la obrirem per als voluntaris de la delegació de setem i que aquest estiu marxen a nicaragua.  VAL?

LA XERRADA SERÀ COM US DEIA EL DIVENDRES DIA 30 DE MAIG A 1/4 DE NOU DEL VESPRE ON? A L'HOTEL D'ENTITATS, HEM RESERVAT UNA SALA (LA I-10).

NECESSITEU ALGUNA COSA COM CANÓ, DIAPOS,..... JE EM DIREU VAL??

DE MOMENT AMICS RES MÉS... REBEU UNA ABRAÇADETA SOLIDÀRIA DE LA LAURA I ENS VEIEM A LA XERRADA DEL DIJOUS 8 DE MAIG.

Laura

Bones,
A mi divendres 30 d maig  tb me va b.
Salut ,