[Quideuaquitarragona] XERRADA a Valls

amadeu lopez milian amalmatinet.org
Dme Abr 16 10:15:20 CEST 2008

---------------------------------------------------------------- Missatge original -----------------------------------------------------------------

Assumpte: RE: XERRADA a Valls
De: Moran Serra, Sílvia <smoranavalls.cat>
Data: Dc, Abril 16, 2008 9:34 am
A:
"amadeu lopez milian" <amalmatinet.org>
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bon dia Amadeo, podem saber el nom del conferenciant?

________________________________

De: amadeu lopez milian
[mailto:amalmatinet.org]
Enviat: dimarts, 15 / abril / 2008 18:17
Per a: Moran Serra, Sílvia
Tema: Re: XERRADA a Valls

Hola Sílvia,
sóc l'Amadeo de Qui deu a Qui Tarragona
Personalment ens va millor el dijous 15, que el
divendres 16, però això sempre que vosaltres penseu que no afectaria al nombre d'assistents (som conscients que aquestes xerrades no
són majoritàries, no et preocupis).
El que vull dir és que si creieu que divendres pot venir molta més gent que el
dijous, pues la fem divendres, si el canvi de dia no te gaire incidència a l'hora de que vingui el públic, pues la fem dijous.

De tarifa, no en tenim cap, si ens doneu alguna cosa millor que millor, però sino pot ser, pues no passa res, anirem igual i tan
contents (el que volem és poder fer arribar el missatge).

No se si te gaire importància, però aquesta xerrada la
vàrem fer a Valls al Casal la Turba fa aproximadament un any.

Qüestions tècniques: a ser possible voldríem
comptar amb un ordinador i un canó de projecció (fa mes amena la xerrada), ja em diràs alguna cosa.

Per qualsevol
qüestió el meu tel. 977 22 70 14 nits

Fin la propera

Amadeo

> Bon dia Amadeu,
em presento em dic Sílvia i treballo al Centre Cívic"La Fusta" de Valls. Avui he estat parlant amb la Maria de SETEM i m'ha
dit
> que ens podriem posar en contacte nosaltres dos.
>
> M'ha comentat que fer la xerrada del
Deute Extern us
aniria millor el dijous 15 de maig a les 20h. No pateixis ens va bé igualment. El què si que
> ens hauries de dir és
quina tarifa teniu per tenir-ho en compte a l'hora de fer el nostre pressupost de la FESTA DEL COMERÇ JUST en general.

bé, si tens algun dubte o vols saber alguna cosa més, estem en contacte.

> Gràcies,

Sílvia.