[Quideuaquitarragona] Resumen de Qui-deu-a-qui, Vol 31, Envío 12

Dme Oct 24 16:50:30 CEST 2007

   1. Re: [Setmanadeute][Fwd: Artículo charla sábado] i PROPERA
      REUNIÓ i altres... (Beronika Garrosa)
   2. Recollida de coses, super definitiu (Iolanda Fresnillo)
   3. Re: Recollida de coses, super definitiu (gemma.tarafaaodg.cat)
   4. [Fwd: Notícia DEUTE] (Iolanda Fresnillo)