[Quideuaquitarragona] cosetes]

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dij Nov 8 08:31:16 CET 2007

jO TAMBÉ TREBALLO LA TARDA DE DIMARTS I NO EM VA BÉ...
A NO SER QUE SURTI A LES 18H I ENS VEIEM FINS LES 19.
PERÒ SI ENS HEM DE TROBAR LA SÒNIA I JO NOMÉS NO CAL,
PERQUÈ JA HEM PARLAT DE TEMES AQUESTA SETMANA.

JA DIREU LA RESTA...

http://es.answers.yahoo.com/info/welcome_______________________________________________

> Quideuaquitarragona mailing list

El dimarts dia 13 treballare per la tarda i em sera
> [...]

> Com va la tardor?
> Com ho veieu per la properareuni&oacute;? Jo al
final vaig anar a Barna per la setmana del deute,
nom&eacute;s a la xerrada de
>divendres, per&ograve; va estar for&ccedil;a
b&eacute;. He vist q el proper dimarts a les 19:00  hi
ha lapresentaci&oacute; d'un llibre
> sobre el militarisme a Espanya al casal i suposo q
alguns hi anireu...Creieu q tenim temps de quedar una
> estoneta abans o ho deixem per un altre dia?
> Un altre temaa comentar &eacute;s el de la trobada
estatal a Granada, no s&eacute; si alg&uacute; s'hi