[Quideuaquitarragona] cosetes]

amadeu lopez milian amalmatinet.org
Dme Nov 7 22:54:44 CET 2007

El dimarts dia 13, jo treballare tota la tarda i em sera impossible anar a cap reunio ni a la presentacio
del
llibre.
Pero em sembla una bona idea que les que pugueu us veieu i despres ja em ficare al dia.

Amadeo

> Bones a tots !!!
> Com va la tardor?
> Com ho veieu per la
propera
reunió? Jo al final vaig anar a Barna per la setmana del deute, només a la xerrada
de

divendres, però va estar força bé. He vist q el proper dimarts a les 19:00
 hi ha la
presentació d'un llibre
> sobre el militarisme a Espanya al casal i suposo q alguns
hi anireu...
Creieu q tenim temps de quedar una
> estoneta abans o ho deixem per un altre dia?
> Un altre tema
a comentar és el de la trobada estatal a Granada, no sé si algú
s'hi voldria apuntar...
> En parlem el proper dia, ja direu alguna cosa.
> Una
abraçada,
> Sònia

> Pregunta,
Responde,
Descubre.

Comparte tus consejos y opiniones con los usuarios de Yahoo! Respuestas

http://es.answers.yahoo.com/info/welcome_______________________________________________

Quideuaquitarragona mailing list