[Quideuaquitarragona] de la laura setem

laura aguadé lopez lauraaguadeahotmail.com
Dme Maig 23 09:59:24 CEST 2007

Hola a tothom i totadon!

us escric per  comentar-vos del tema xerrada a Tortosa del dia 31 de maig de
2007

Aquesta xerrada es farà a la biblioteca "Marcelí Domingo" de Tortosa que qua
pel nucli antic.
El Xavi del col.legi m'ha dit de quedar amb ell a les  7 de la tarda a la
primera rotonda abans d'entrar a l'avinguda de la generalitat (just abans
d'entrar a tortosa) i ens indicarà com hem d'arribar  fins a la biblioteca.

Logística: hem de portar portatil i també alguna de les entitats que estem a
la comissió hem de dur el nif de la nostra ong ja que ens donaran alguna
cosa de diners. He preguntat a Setem catalunya per veure si podem utilitzar
el nif nostre però m'han dit que és complicat. En la xerrada a Tarragona (al
co.legi de T.S) la Cuni ens va facilitar el nif  d'Aministia Internacional.
Cuni el pots portar de nou el nif pel dia 31???

Doncs de moment això és tot.. mus veiem el dia 21 de maig i ho acabem de
concretar. val?

Rebeu una abraçada

Laura.