[Quideuaquitarragona] canvi de dia de soapr?

Joaquim Puig joaquim.puigaupc.edu
Dij Jul 12 13:41:21 CEST 2007

Hola a tots,

A nosaltres també ens aniria molt millor que el sopar fos el dissabte...
Així podríem venir tots dos (l'Anna té guàrdia el divendres...)

Quim

PS: Què us semblaria quedar aquest divendres per la nit per fer una
cerveseta (o un vi de capçanes al Quim, que està boníssim) i ens passem
el material QdQ-Bcn?

En/na Rebeca Tomás ha escrit: