[Quideuaquitarragona] canvi de dia de soapr?

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dij Jul 12 09:12:35 CEST 2007

Hola Oscar
jo no l'havia llegit.
jo no puc opinar perquè en aquestes dates no hi seré,
però em sembla tot molt bé.

suposo que per:
"podrieu quin es l'estat actual de les
> politiques de AOD i
> com les reverteixen
> en condonacions de deute fent petit maquillatge
> solidari..."
hauríem de buscar infomració, eprque`no sé com
d'específica és la que tenim o la que hi ha penjada a
la web.

"dedicarem un programa al tema del deute. vindrieu
per parlar-ne del tema??"

aixó seria el dia 16 mateix?

que vagi molt bé l'organització!