[Quideuaquitarragona] Resumen de Qui-deu-a-qui, Vol 23, Envío 30

Dma Feb 27 12:01:42 CET 2007

   1. Re: Difusió i premsa xerrada 9 març!!!...i altres:      )
      (Griselda Piñero Delledonne)
   2. Re: Difusió i premsa xerrada 9 març!!!...i altres:  )
      (gemma.tarafaadebtwatch.org)
   3. Re: Difusió i premsa xerrada 9 març!!!...i altres:      )
      (Marc Porté Roca )