[Quideuaquitarragona] Re: Xerrada Repsol

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dil Maig 8 16:02:43 CEST 2006

Hola Rosa

Moltes gràcies de totes maneres. No és exactament
aquest el perfil que buscàvem, però t'agraeixo que
t'hagis près el temps per considerar-ho.

Miraré de contactar amb aquesta periodista, tot i que
tenim el temps molt just!!!

Moltes gràcies de nou i espero que en alguna altra
ocasió poguem coincidir o col.laborar.

Rebeca