[Quideuaquitarragona] Des de Wilderness salvaje, on les inundacions han fet molt de mal!!!

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Diu Ago 13 20:35:42 CEST 2006

Ai, no se per on comencar. no es que us hagi tingut
oblidats, es que tot va molt rapid aqui, estic
viatjant d'aqui a alla casi cada dia. Ara he arribat a
un backpacker (youth hostel a Sudafrica on pots
coneixer molta gent i hi ha sempre un ambient
genial...). On estic ara es com un conte de fades,es
la primera casa que es va construir a la zona de
Garden oute, que agafa un tros de costa des de
practicament Cape town fins a port Elizabeth. La casa
es de campo i esta envoltada de vegetacio i hi ha un
llac enorme on espero anar en canoa, i al voltant
mogollon de boscos i aixo es idilic nens! tant que si
et quedes dues nits et regalen la tercera, i es clar,
es una gran temtacio. Voldria arribar a Grahamstown
dijous o divendres, pq erl temps vola i no vull
trobar-me que no tinc temps d'anar a Swaziland... en
tinc ganes, aixo es maco pero molt civilitzat alhora,
i espero trobar mes amunt l'africa real que tantes
ganes  tinc de coneixer. Fisn que he arribat aqui han
passat coses pero sobretot molts paissatges. Vaig
marxar de Cape Town cap a Stellenboshc, tot fent un
dia de rutra del vi. Vam visitar 5 bodegues i vam
dinar en un lloc precios., Anaven en un BMW, asi que
imaginaros el lujo, dos xics neozelandesos i jo.
Genial. Stellenbosch es una ciutat universitaria i
molt ben cuidada. Com que el clima es mediterrani,
recorda a les nostres vinyes prioratanes o del
montsant. Vaig dormir alla, amb una colla de bojos del
hostal, que em van donar molta informacio del que
podia trobar mes amunt es genial poder compartir info
amb la gent. bvaig tirar cap a Hermanus pq volia veure
balenes, epro feia un temops terrible, molta pluja,
asi que de ballenas na de na. Al dia seguent cap a
aquest lloc meravellos. vaig arribar ahir i avui he
anat a llencar-me en parapente (piltrafilla,  ja saps
que en tenia moltes ganes!!!!). Ha estat alucinant.
Feia un dia clar com mai, muntanyes i valls verdes, un
cel blau.... i volant amb aguiles i falcons!!!! us ho
podeu imaginar??? es la PAU en majuscules. He anat amb
un australia i dos anglesos i ens ho hem passat molt
be. Relax total El; cami esra precios, amb granjes de
avestruces!!! Ja ensenyare videos. La baixada ha estta
un pel mogudeta, pq feia vent i hem comencat a rodar i
casi vomito. Per tots aquells que van a Port aventura
a por emociones fuertes, res com fer aixo. Estas
penjat com un estel i t'aguanta un tros de tela...
uffff. Dema tindre dia de relax i lavanderia i anire a
passejar amb la canoa supso. Wioldernes, on estic fins
passat dema, es un poble de costa i te l'atlantic om a
carta de presentacio,. pero les rutes pels boscos son
flipants! hem sopat a l'horstal , tipic menjat
sudafrica (Pojtie, com una cassola amb carn i moltes
especies) i dema fem barbacoa, deporte nacional
Safrica i anomentya Braai aqui. Nens, he llegit totes
les respstes al meu mail anterior. Us agraeixo les
abracades, petons i bons pensaments. Sou unes joies.
No dubteu mai de venir a vsiitar aquest excepcional
pais!!!! Uas deixo que internes es mu caro! PETONOTS
Notetes per la gent: Oliver, no se d'on has tret la
historia de lady smith pero es molt maca. Coordi: guai
que los barquitos suressin!!!! Em quedo fins al dia
31, ja us anire informant de quan arribo al rollo social.