[Quideuaquitarragona] Quan estires la cadena a un lloc public de SA, es tira 20 minuts escopint aigua!!!!

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dma Ago 8 19:46:59 CEST 2006

Bones gent... quants dies eh!

doncs la veritat es que no tinc massa cosa a dir
perque he estat a casa d'uns cosins els primers dies,
aprop de Johhanesburg, i ha estat com una cura de son
i una preparacio pel qeu ha de venir a partir d'avui
mateix. Comenca el viatge!

He agafat un avio low cost com els de ryanair pero a
la surafricana. La companyia es diu kulula i funciona
de la mateixa manera que les companyies occidentals:
preus baixos, pudor de gasolina, ni una gota d'aigua
durant el vol i hores estranyes per viatjar... pero ha
etsta be sortir as les 6 del mati pq he fet cap a
Ciutat del Cap a les 9 del mati, amb proui temps per
estar una hora buscant allotjament i un shuttle bus
per anar al centre de Cape Town, que diuen que es de
lo mas cosmopolita del pais... uns 20 minuts fins al
centre i he anat a petar como no a un hostal con
chinos, sembla que em persegueixi aquesta gent! i son
els amos del mon. no importa com de lluny vagis,
sempre hi ha una representativitat del pais. sembla
ser que estan apretats i venen a africa, estrany oi? I
m'he deidicat a fer una ruta  per la ciutat de les que
diu la Lonely planet, per no haver d'estrujar massa el
cervell... Cape Town diuen que es la ciutat mes
amigable del pais, pq les ciutats aqui no molen gens
en questio de seguretat: diuen que no et pasegis quan
es fa fosc, i resulta que a les 6 ja ets a casa! pero
mes val fer cas a les recomanacions, pq he passat a
les 5.30 per l'estacio de busos i realment feia por,.
he posat cara de : yo se adonde voy, soy de cape town
de toda la vida y no me intimidas... fa ginye, la
veritat... aixo de ser nena i viatjar sola te els seus
handicaps.

Pero trobes gent maca que t'indica, com una noia quan
he pujat per primer cop a un taxi col.lectiu que anava
des de port aventura - Waterfront, una cosa que es
lletja a matar i per a turistes, ple de botigues i de
cases estil victoriana i un far del s. XIX que sembla
que l'hagin pintat de rosa fa dos dies... doncs al
taxi (furgo), on anavem uns 15 apretats conm a
sardiens, sonava la musica a tope. Has de donar
l'import a la gent del davant i el conductor, mentre
es baralla amb la resta d'humans que circula per Cape
Town, compta si el que li han donat esta be, i nomes
baixa el volum infernal de la musica per dir que hi ha
un mangui que no li ha donat la pasta i que a veure
que ve a ser aixo d'estafar al personal!!! i tot el
bus e sgira cap al capullo que ha pres l'atencio del
conductor i fan cara de dir: quina jeta tens tio! aixi
que cuidadito con estafar al del buga! que es capac de
llencar-te per la finestra! En fin, mes o menys
aquesta es l'aventura d'avui, Tambe he reservat (queda
lleig epro tenia ganes de fer-ho) un ruta vinicola. Ja
sabeu que a la resta d'europa es veu molt de vi de
sudafrica, es veu que hi ha 16 regions diferents amb
no se quants tipus de vi. I he pillat el que esta mes
aprop de Cape Town. Hi anire dijous i ja marxare cap a
una altra part abans d'agafar (ho sento roger i pili,
ho he hagut de fer aixi) un bus que sembla ser que
esta ple de pijos per ujar fins grahamstown, on ja
tinc dos contactes fets, un de un hospici per nens i
un altre de accions no violentes. Trigare calculo uns
5 dies en arriabr i quedar amb aquesta gent. Espero
que l'experiencia viatge+voluntariat/consciencia del
mon vagi be. Potser estic uns dies sense respirar.
Estic be, En bones mans. Us deixo que els xinos sopen
i fa molta pudor de tot aixo que no puc menjar:gluten
i co. Perdoneu si tot queda seguit i sembla que hagi
escupit el text enlloc de redactar, pero escric en un
wordpad i queda aixi. Perdoneu tambe el primer
enviament masiu, pq es van veure totes les adreces de
la penya, pero es que no tenia ni temps per pensar
aquell dia. Per comencar el viatge, em van posar la
vacuna que no era, jo pensava que havien de posar-me
la febre groga i resulta que no n'hi ha. Malaria tota
la que vulguis, pero no hi ha vacuna, epr tant, el
tifus (Sas, contarriament al que et vaig dir,  m'estic
prenent les pastilles de la malaria pq no em fan mal a
la panxa, el tio de l'ambulatori em va fotre la por al
cos dient que que es epoca de pluges i bli bli bla
bla... com que no em fan mal a l'estomac, les prenc).
Un petonas a tot/es i fins aviat!!!!