[Qui-deu-a-qui] REUNIó QDQ aquesta tarda? - CONFIRMAR!

ariadna.isern en odg.cat ariadna.isern en odg.cat
Mar Nov 23 18:08:31 CET 2010

Acabo de llegir ara el correu, jo també puc, però només seriem 3 oi?
millor que ho deixem per dimarts que ve! Gemma que vaigi molt bé la
trobada estatal, ja ens explicaràs! segur que seràs una magnifica
representant!

> [...]
> la normativa de seguretat vigent.
> Si per error heu rebut aquest correu electrònic, feu-nos-ho saber i
> elimineu-lo a continuació. Us demanem disculpes i us agraïm la vostra
> col·laboració.
> Si la recepció d'aquests correus electrònics us ocasiona alguna molèstia
> podeu donar-vos de baixa mitjançant l'enviament d'un missatge a l'adreça
> projectes en justiciaipau.org <mailto:projectes en justiciaipau.org>
>
> Abans d'imprimir, penseu en la teva responsabilitat amb el MEDI AMBIENT.
>

> Al 23/11/2010 16:40, En/na audrey.esnault en odg.cat ha escrit:

>>> reunió. Tenim xerrades, viatges i reunions varies. Suposo que