[Qui-deu-a-qui] plans canvi climatic

iolanda.fresnillo en odg.cat iolanda.fresnillo en odg.cat
Mar Nov 23 17:49:52 CET 2010

Hola

Amb molt de retard (em vaig despistar la setmana passada) us envio el que he recollit del tema plans d'accions de canvi climatic de cara a desembre, coincidint amb la cimera de cancun.

- la campanya el clima no esta en venda no te res planificat com a campanya x desembre.

- la gent de 350.org, que estan dins la campanya volien proposar alguna accio de cara al 4 de desembre, dia d'accio global (disbte del pont de la purissima), pero encara no han concretat res

- ecologistes en accio, pel que he entes, esta planejant coses x l'any vinent, pero no pel desembre

- intermon te interès o està planificant alguna acció, pero no he pogut parlar en detall amb la patricia de què exactament.

Fins aquí tot el que tinc jo, no massa encoratgant x fer res al desembre...

Si no ho parleu aviu, ja parlarem aviat.

Petonets

Iolanda Fresnillo
www.odg.cat
iolanda.fresnillo a odg.cat